Wedding Cake Exploding Box / Tort Ślubny w Pudełku

hi :) I had an amazing weekend with my family 
so didn't have much time for crafting
but I made this delicate exploding box with a cake :)

witajcie! Cudownia spędziłam długi weekend z moją rodzinką i nie bardzo miałam czas
na craftowanie, ale udało mi się zrobić
pudełeczko ślubne z tortem :)



 I've used beautiful Lemoncraft papers from new 'Yesterday' collection.
All flowers made with white foamiran from 14 Craft Bar
Chipboard elements from Scrapiniec

Użyłam cudnych papierów Lemoncraft z nowej kolekcji 'Yesterday'
Wszystkie kwiatki wykonałam z białego foamiranu z 14 Craft Bar
a tekturki są ze Scrapińca


Thank you!!!
HUGS XX

5 comments

  1. Cudne :) torcik niesamowity :) a kiedy rozstrzygniecie candy z Twoimi kwiatami :)

    ReplyDelete
  2. Śliczne pudełeczko. Pięknie ozdobiłaś ścianki :) A torcik rewelacyjny :)

    ReplyDelete
  3. Its stunning box with gorgeous cake!

    ReplyDelete
  4. Super box card, I love the soft colours and all the details! The flowers are really lovely. Valerija xx

    ReplyDelete
  5. Przepiękny box, taki delikatny :)

    ReplyDelete

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!